スポンサーサイト

一定期間更新がないため広告を表示しています

| - | | - | - | - |

kait mengait

JUGEMテーマ:趣味 

beberapa minggu lepas, makcik order camera strap thru online. murah jer.... try dulu tengok macam mana depa buat. dok pakai, rasa macam tak puas hati pulak. sebenarnya dok bekenan banyak jenis, tapi mahal2 belaka. terbantut la hasrat makcik. yer lah... dah la tak bergaji, takkan senang lenang nak shopping benda2 tak WAJIB kan... 

so hari ni makcik ke kedai syugei@手芸@kraftangan, beli barang2 nak buat. siap beli buku lagi. campur tolak, darab bahagi, kena bayar la dalam 6000yen.... huhuhu... boleh beli seutas strap yang mahal tu... tak per la... kira sebagai toushi@投資@pelaburan pada diri sendiri.

balik2 tu terus mengait. sampai sakit2 bahu dan belakang. pastu lupa nak tanak nasi. lauk2 dah siap, nasik lupa akibat ralit mengait... kesian kat budak2 kena tunggu kerana mama diorang dah jadi pelupa. gomen yo. dekat 5 jam dok kelebek benda tu....

a trial hemp knitting

akhirnya siap la jugak... walaupun tak cantik, tapi makcik puas hati... nanti boleh buat lagi. kalau dah pandai nanti boleh jual. wakakaka. ada ker orang nak beli :-P

done!!!
| hobi | 02:03 | comments(6) | - | - |

10
--
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
--
>>
<<
--
Profile
PR
New entries
Archives
Categories
Recent comment
Recommend
PicasaAlbum
いろいろ ー 花、葉っぱ、アイミ etc....
Feedjit
Mobile
qrcode
Links
Others
無料ブログ作成サービス JUGEM