スポンサーサイト

一定期間更新がないため広告を表示しています

| - | | - | - | - |
<< Choc cake again | main | hanami >>

Parcel dari Malaysia

JUGEMテーマ:日記・一般

from AMG
jyannnnn...... ini dia nak tayang sikit. barang dari Malaysia baru sampai. special dari Kulai Johor. tak sabar nak cuba buat pie tie dan kuih loyang.... acuan tart tu pun comei comei. cantik bangat table runner. dah pasang kat atas tv rack. sayang oo nak letak atas meja, terutama bila si kecil tu yang suka melukis. nanti ditambahnya signature, mahu menangis tak berlagu mama dia.... benih bunga telang tu kena tunggu panas sikit kat luar. nak cuba tanam, nanti boleh buat nasi kerabu. yea yea...
| kawan-kawan | 10:30 | comments(4) | - | - |

スポンサーサイト

| - | 10:30 | - | - | - |
Comment
amboi, dpt angpow raya cina sekali ke?
2008/03/21 4:48 PM, from lina
amboi..pi borong apa tu kat costco...sakan jalan jalan!!! hu hu hu ..kempunan nye nak ituttttt!!!!

Lina, sam...mai la ikut kak hani jadi chef ahad ni di meguro, lauk dah siap..tunggu chef aje mai awal awal!!
2008/03/22 9:01 AM, from aini
HE suka gila table runner tu..very gong xi fa cai...
2008/03/22 8:44 PM, from HE
Lina, dalam angpow tu ada benih bunga telang. nanti boleh buat nasi kerabu kaler biru... tu pun klu berbunga :D mintak2 berbunga la nanti....

Kak Aini, borong macam2. hihihi... depa pakat angkut la....
yg u pesan hari tu baru dapat beli. esok bawak kan erk...

HE, akak pun berkenan sangat2. mmg chinese taste kan... maklomlah... org yg menghantarnya tu separuh chinese :D
2008/03/22 9:04 PM, from hani










06
--
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
--
>>
<<
--
Profile
PR
New entries
Archives
Categories
Recent comment
Recommend
PicasaAlbum
いろいろ ー 花、葉っぱ、アイミ etc....
Feedjit
Mobile
qrcode
Links
Others
無料ブログ作成サービス JUGEM