スポンサーサイト

一定期間更新がないため広告を表示しています

| - | | - | - | - |
<< tsubaki / camellia | main | roti marble coklat >>

aksi2 model cilik

JUGEMテーマ:写真


From Collages
| kids | 22:47 | comments(6) | - | - |

スポンサーサイト

| - | 22:47 | - | - | - |
Comment
oiii comil2nye..sekali tgk muka melayu..2 kali tgk muka jepun.hihi comey nye aimee..kenapa rs dia dh kurus sikit?pipi dh turun ek..
2009/02/17 12:52 AM, from nur
kak hani...makin pandai anak dara kak hani beraksi yek...sungguh cumil gitu...kalau dah dekat dah lama cek gomoi....heheheheheheh...
2009/02/17 10:27 AM, from aja
amboi amboi...joget sakan dia yek :D hehehe..nak audition for Morning Musume bleh sgt dah ni k.hani :)
2009/02/17 3:57 PM, from zack
tu dia mcm mak dia masa kecik2 kot...
2009/02/17 9:20 PM, from HE
Nur, semua good parts dia ambik. tu yang sat melayu sat jepun tu. hihihi

Aja, memang sudah dari azali, tak ajar pun dia pandai sendiri. bila nak mai Tokyo? leh kita gomoi2 :D

Zack, dia bukan berjoget tu. dia posing ala2 model setiap kali shutter on. ahahaha. morning musume dah takder ninki la... suh masuk johnny's laaaa... :-P

HE, agaknyer la... mak dia pun dulu gediks jugak, tapi tak sakan macam anak dara zaman sekarang :-P
2009/02/18 2:01 PM, from hani
wah, wah... ada potensi! boleh buat portfolio ni hantar to modeling agencies. :)
2009/02/18 6:51 PM, from coy










12
--
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
--
>>
<<
--
Profile
PR
New entries
Archives
Categories
Recent comment
Recommend
PicasaAlbum
いろいろ ー 花、葉っぱ、アイミ etc....
Feedjit
Mobile
qrcode
Links
Others
無料ブログ作成サービス JUGEM